میانه روی ...

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت میانه روی ...


سپاهان درب
مصرف یک ماهه برق مترو چقدر است
پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری ۹۶ منتشر شد
مصوبه جالب دولت درباره حل یک پرونده قضایی

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شهرداری‌ها به بهانه تامین درآمد از قوانین تخطی می کنند بنابراین مصوبه اخیر شورای عالی شهرسازی درباره توسعه مبتنی بر حمل‌ونقل همگانی هم سبب تکرار تخلفات می‌شود.

تازه ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی نشان می دهد که روند نزولی قیمت جهانی طلا طی هفته آینده نیز ادامه خواهد یافت.

تلویزیون یانگ ترکز که به مواضع ضد جنگ مشهور است، پدیده فروش اسلحه به عربستان را بررسی می کند. یکی از مجری های فروش این همه سلاح به عربستان را ناشی از دلارهای نفتی می داند که پیمانکاران نظامی آمریکا به دنبالش هستند. آنها می گویند که آمریکا با دموکراسی در منطقه مشکل دارد و از حکومت هایی مثل عربستان سعودی حمایت می کند.

بیست و چهارمین غروب رمضان ۱۴۳۵ هجری قمری فرارسید تا در این لحظات عرفانی‌ با قلب‌هایی که پس از روزهای طولانی روزه‌داری زیر آفتاب مردافکن گذشته و جهاداکبری با نفس برای ماندن بر سر پیمان صورت پذیرفته، در کنار سفره الهی لبخند بر لب داشته باشیم.

یکی از فرماندهان ارشد داعش در حملات موشکی شب گذشته سپاه به دیرالزور سوریه به هلاکت رسید.

پرداخت وام ۵ میلیون تومانی با وثیقه حساب یارانه نقدی از امروز آغاز می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:اینکه بانک ها بدون اصلاح نرخ بالای سود بانکی که متناسب با نرخ تورم نیست، اقدام به افزایش نرخ کارمزد خدمات بانکی کنند، قابل پذیرش نیست.

سلمان گمبراوو پیانیست سوری و فلورین وبر پیانیست آلمانی یک اجرای مشترک داشته اند. این اجرای مشترک بسیار دیدنی را در «تابناک» می بینید و می شنوید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: روزانه بیش از یکهزار و 100 تن مواد غذایی از طریق بندر های این استان به قطر ارسال می شود طوری که در مجموع در یک هفته اخیر پنج هزار تن کالا به این کشور صادر شد.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از افزایش غیر منطقی نرخ کارمزد بانکی برای وصول قبوض آب و برق انتقاد کرد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/