میانه روی ...

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت میانه روی ...


سپاهان درب
مصرف یک ماهه برق مترو چقدر است
پاسخنامه داوطلبان کنکور سراسری ۹۶ منتشر شد
مصوبه جالب دولت درباره حل یک پرونده قضایی

۲۷۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

فرماندار کنگان گفت: آتش سوزی در اسکله چند منظوره صیادی و سفاری کنگان از توابع استان بوشهر از ساعت 13:45 امروز آغاز شده است.

«کریتن لیرا / Cretan lyra» متعلق به یونان باستان است که سازی زهی محسوب می شود. تریو یا سه نوازی این ساز را با بربط و تمپک که یک سه نوازی ثبت شده توسط پتراکیس، لوپز و چمیرانی است را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید.

طبق گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا (DHS)، ایالات متحده آمریکا به طرح ممنوعیت ورود لپ تاپ به داخل پرواز هایی که از برخی فرودگاه های خاورمیانه و آفریقای شمالی به مقصد این کشور پرواز می کردند، پایان داده است.

وزیر نفت با اشاره به راى مناطق نفتى به آقاى روحانى گفت: هر موضوع کیفی در انتخابات به کمیت تبدیل و راى به آقاى روحانى نشان داد که مردم از عملکرد صنعت نفت در این مناطق راضی بودند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت دوازدهم نیز یار آقای دکتر روحانی خواهم بود و تداوم طرح تحول سلامت را پیگیری خواهم کرد.

پلیس ایالتی در نیجریه اعلام کرد که در یک حمله انتحاری، دو نفر به همراه عامل انتحاری که یک زن بود، کشته و 4 نفر دیگر زخمی شدند.

برای کسانی که کت وشلوار می پوشند یک نکته حائز اهمیت این است که بدانند چه مقدار از آستین پیراهن از کت بیرون بزند. در این ویدیو اندازه صحیح برای دو نوع سرآستین متفاوت را ببینید.

پورشه 911 شاید معروف ترین ماشین اسپورت دنیا باشد که مردم علاقه‌مند یا غیرعلاقه‌مند به ماشین‌های اسپورت آن را می‌شناسند. بیش از یک میلیون از این ماشین از سال 1963 تا کنون تولید شده است اما این تولیدات آنقدر تنوع دارند که شمردن آن‌ها طول می‌کشد. حالا بعد از چند دهه از اولین حضور این خودرو محبوب در بازار ماشین‌های اسپورت، پورشه سریع‌ترین و قوی‌ترین عضو این خانواده را به بازار عرضه خواهد کرد. جی‌تی2 911 آر اس که سال آینده عرضه خواهد شد با 791 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 339 کیلومتر بر ثانیه سریع‌ترین و قوی‌ترین 911 است که به عموم فروخته می‌‎شود.

آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی شمال سیستان و بلوچستان از مرز 5 هزار نفر گذشت

جنگ جهانی دوم موضوع فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های کامپیوتری متعددی بوده است. اما برای درک تفاوت عملکرد واقعی اسلحه‌ها در فیلم‌ها و واقعیت در این ویدیو، از سه اسلحه محبوب جنگ جهانی دوم در دنیای واقعی استفاده می‌شود. ام1 گرند، که یک تفنگ نیمه اتوماتیک بود که ژنرال جرج پاتون فرمانده ارتش هفتم ایالات متحده در جنگ جهانی دوم آن را «بزرگترین جنگ‌افزاری که تاکنون اختراع شده» خواند. مسلسل دستی تامسن، که به آن تامی‌گان، ماشین تایپ شیکاگو، پیانو شیکاگو، جاروی سنگر و نابودگر نیز می‌گفتند. این مسلسل دستی سرعت شلیک بسیار بالا و قدرت خوبی داشت و مورد علاقه خلافکاران، سربازان و نیروهای پلیس بود. بیشتر آن را به عنوان سلاح مورد علاقه مافیا در دوران ممنوعیت فروش مشروبات الکلی می‌شناسند. ام۱ کارابین، سلاحی نیمه اتوماتیک بود که با افزایش تعداد سربازانی که وظیفه‌ای تخصصی را در جبهه برعهده داشتند و تفنگ سازمانی سلاح اصلی آن‌ها نبود، مورد توجه واقع شد. چرا که اسلحه ام۱ بزرگ و سنگین بود و سلاح‌های جایگزین مانند اسلحه کمری کلت ام۱۹۱۱ یا رولور ام۱۹۱۷ هرچند بسیار سبک و کوچک بودند اما دقت و قدرت مناسبی نداشتند و مسلسل دستی تامسن هم سنگین و در مسافت‌های معمول جنگ دقت مطلوب و نفوذپذیری مناسب را نداشت. برای حل این مشکل کارابین ام۱ طراحی شد که در مقایسه با ام۱ گرند بسیار سبک‌تر، و کوچک‌تر و استفاده از آن آسان‌تر بود، هرچند قدرت و برد این سلاح نسبت به ام۱ کمتر بود اما دقت و قدرت نفوذپذیری فشنگ ۳۰. کارابین در مقایسه با فشنگ‌های مورد استفاده سلاح‌های کمری و مسلسل تامسن کاملاً برتری داشت.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/